გაკვეთილის გეგმები




მთავარი თემა
Времена года
საფეხური, კლასი
ს.1, მე 5 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
27
საგანი
რუსული ენა
მნიშვნელობა, აქტუალურობა
ბავშვებს განუვითარდება წელიწადის დროებში ორიენტირება და  შესძლებენ თავისი ცოდნის გამოყენებას უცხოურ ენაზე
მიზნები და შედეგები

ლექსიკური მარაგის  გამდიდრება თემაზე: წელიწადის დროები და ამ ლექსისკის გამოყენება ინტერაქციის დროს
უცხ.ს.I.23. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
  • სვამს და პასუხობს კითხვებს ნაცნობ თემატიკაზე (მაგ., ოჯახი, საცხოვრებელი ადგილი, არდადეგები, აქტივობები, ამინდი, საყვარელი ნივთი, ცხოველი და სხვა);
  • მონაწილეობს სიმულაციურ სიტუაციებში (შეხვედრა, გაცნობა, კაფეში შეკვეთის მიცემა და სხვა);
სასწავლო მასალა და ტექნოლოგიური რესურსები
მოსწავლის წიგნი, დასარიგებელი მასალა, პრეზენტაცია -წელიწადის დროები
ტექნიკური რესურსები: პროექტორი, საპრეზენტაციო პროგრამა PP, გუგლის საძიებო სისტემა, ვიდეოების საცავიYoutube
შეფასების საგანი და პროცედურები
მოსწავლეები ფასდებიან დისკუსიის და პრეზენტაციის კრიტერიუმებით,წინასწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკის საშუალებით,რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ დანართის სახით
მსვლელობა
  1. მასწავლებელი შედის კლასში, ესალმება
. Здравствуйте ребята! Сегодня мы поиграем в игру ‘’Разведчики.’’
Возьмем бинокли и посмотрим в окно. Что вы видите?
  1. -Какое это время года?
1
  1. А сейчас давайте посмотрим  слайд-шоу и ответим на вопросы. მოსწავლეები უყურებენ სლაიდ-შოუს და პასუხობენ კითხვებზე რომელსაც მასწავლებელი სვამს დემონსტრაციის დროს.
  2. მასწავლებელი ყოფს მოსწავლეებს წყვილებად და აძლევს დავალებებს
2
  1. შემდგომში ვთავაზობ წყვილებში გაითამაშონ მსგავსი დიალოგები დასარიგებელი მასალის მიხედვით.
  2. ასასრულში ვთხოვ შეადგინონ ინტერვიუ მეგობართან.
დაინტერესდნენ მისი საყვარელი წელიწადის დროით  და რისი კიდევ თქმა ამ წელიწადის დროზე მას შეუზლია
  1. ვაფასებ.
  2. ს/დ დახატეთ საყვარელი ქელიქადის დრო და მიუწერეთ ის სიტყვები და წინადადებები რაც შეგიძლიათ
3


წელიწადის დროები 5-6 კლასები კოლექცია

1 комментарий: