შეფასება



პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

ქულები კრიტერიუმები
მაღალი 9-10
საშუალო 7-8
საშუალოზე დაბალი 4-6
სუსტი 1-3
გამართულად მეტყველებს
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა დაშემოქმედებითად იყენებს ენობრივ-გამომსახველობით საშუალებებს.
გამართულად მეტყველებს, იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს მეტ-ნაკლებად გამართულად საუბრობა.
ვერ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს, უჭირს გამართულად საუბარი.
სათქმელის ნათლად დალოგიკურად გადმოცემა
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად,სალითხს აშუქებს ამომწურავად.
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად , საკითხს აშუქებს თანმიმდევრულად.
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად.
უჭირს სათქმელის ნათლად და გასაგებად გადმოცემა.
კონტაქტი აუდიტორიასთან თვალსაჩინოებების გამოყენება
წარმატებით იყენებს არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის  დასამყარებლად იყენებს  თვალსაჩინოებას.
ადეკვატურად იყენებს არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად.
მეტ-ნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას.
ვერ ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარება.
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა
ადექვატურად და ამომწურავად პასუხობს კითხვებს.
ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს.
მეტ-ნაკლებად ახერხებს კითხვებზე პასუხის გაცემას.
ვერ ახერხებს კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა.



დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
                                      დისკუსიის შეფასების რუბრიკა 


IIIდონე(8–10ქულა)
IIდონე (5–7ქულა)
Iდონე(1–4 ქულა)
მოსმენა
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
ხშირად უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
იშვიათად  უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
საუბარი
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელს
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელს
მკაფიოდ მეტყველება არამკაფიოა და  მსმენელსებს უჭირთ გაგება
არავერბალური კომუნიკაცია
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს
მონაწილეობა
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებით და აზრების გამოთქმით
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის გარშემო
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
კოოპერაცია
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში. ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
მოსაზრების არგუმენტირება
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
მოსაზრება მოკლებულია 
ლოგიკური კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით



Комментариев нет:

Отправить комментарий