პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
ქულები კრიტერიუმები
|
მაღალი 9-10
|
საშუალო 7-8
|
საშუალოზე დაბალი 4-6
|
სუსტი 1-3
|
გამართულად მეტყველებს
|
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა დაშემოქმედებითად იყენებს ენობრივ-გამომსახველობით საშუალებებს.
|
გამართულად მეტყველებს, იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
|
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს მეტ-ნაკლებად გამართულად საუბრობა.
|
ვერ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს, უჭირს გამართულად საუბარი.
|
სათქმელის ნათლად დალოგიკურად გადმოცემა
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად,სალითხს აშუქებს ამომწურავად.
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად , საკითხს აშუქებს თანმიმდევრულად.
|
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად.
|
უჭირს სათქმელის ნათლად და გასაგებად გადმოცემა.
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
წარმატებით იყენებს არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად იყენებს თვალსაჩინოებას.
|
ადეკვატურად იყენებს არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად.
|
მეტ-ნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას.
|
ვერ ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარება.
|
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა
|
ადექვატურად და ამომწურავად პასუხობს კითხვებს.
|
ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს.
|
მეტ-ნაკლებად ახერხებს კითხვებზე პასუხის გაცემას.
|
ვერ ახერხებს კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა.
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
IIIდონე(8–10ქულა)
|
IIდონე (5–7ქულა)
|
Iდონე(1–4 ქულა)
| |
მოსმენა
|
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
ხშირად უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
იშვიათად უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
საუბარი
|
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელს
|
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელს
|
მკაფიოდ მეტყველება არამკაფიოა და მსმენელსებს უჭირთ გაგება
|
არავერბალური კომუნიკაცია
|
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები
|
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს
|
მონაწილეობა
|
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებით და აზრების გამოთქმით
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის გარშემო
|
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
|
კოოპერაცია
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში. ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
|
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
|
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
|
მოსაზრება მოკლებულია
ლოგიკური კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით |
Комментариев нет:
Отправить комментарий